ČASTO KLADENÉ DOTAZY

FAQ

Často kladené dotazy

Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy, které našim klientům zodpovídáme.

Jsem zdaleka. Umíte spolupracovat výhradně elektronicky?

Umíme. Vzdálenost pro nás není překážkou. Vážíme si a ctíme principy našeho řemesla, ale přizpůsobujeme se a aplikujeme nové trendy zvyšující efektivitu a komfort spolupráce s našimi klienty. Digitalizujeme, automatizujeme a s výsledky Vašeho podnikatelského snažení Vás seznámíme prostřednictvím reportů.

Jak probíhá spolupráce a komunikace?

Naše spolupráce je přizpůsobena Vašim požadavkům. Frekvenci kontaktu nastavíme podle Vašich preferencí a potřeb, ať už jde o pravidelné měsíční schůzky nebo občasné konzultace. Doklady a potřebné informace můžete předávat způsobem, který Vám nejlépe vyhovuje – ať už elektronicky, osobně, nebo prostřednictvím kurýra. Na Vaše dotazy obvykle odpovíme do jednoho pracovního dne a v naléhavých případech jsme k dispozici na telefonu.

Jaký program používáte pro vedení účetnictví? Jaké další aplikace či softwarové nástroje využíváte?

Pro vedení účetnictví používáme program Pohoda od společnosti Stormware s.r.o., ke kterému máme platformu pro automatizaci a digitalizaci přijatých faktur a účtenek zn. Digitoo. Dále pracujeme s programem Premier, který obsahuje integrovaný modul pro zpracování dokladů pomocí umělé inteligence. Neustále testujeme nové a srovnatelné produkty, abychom Vám nabízeli to nejlepší řešení pro Vaše podnikání. Aktuálně testujeme např. wflow, Evalu, zaujal nás HandyBot.

Jakým způsobem je možné hradit Vaše služby? Vyžadujete platby předem?

Služby můžete uhradit buď bankovním převodem – faktury obsahují QR kód pro snadnou platbu, nebo hotově přímo v naší kanceláři. Fakturace probíhá zpravidla měsíčně (pro větší klienty) nebo čtvrtletně. Zálohové platby obecně nevyžadujeme, s výjimkou náročných a rozsáhlých rekonstrukcí účetnictví.