Využijte našich dlouholetých zkušeností, individuálního přístupu a entusiasmu pro naši práci.
Domluvte si u nás 30 min. konzultaci zdarma.
Odesláním formuláře souhlasíte se Zásadami ochrany osobních údajů.
Pokud stále váháte s oslovením naší kanceláře, nechte se přesvědčit na základě zkušeností našich klientů.
Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy, které našim klientům zodpovídáme.
Umíme. Vzdálenost pro nás není překážkou. Vážíme si a ctíme principy našeho řemesla, ale přizpůsobujeme se a aplikujeme nové trendy zvyšující efektivitu a komfort spolupráce s našimi klienty. Digitalizujeme, automatizujeme a s výsledky Vašeho podnikatelského snažení Vás seznámíme prostřednictvím reportů.
Naše spolupráce je přizpůsobena Vašim požadavkům. Frekvenci kontaktu nastavíme podle Vašich preferencí a potřeb, ať už jde o pravidelné měsíční schůzky nebo občasné konzultace. Doklady a potřebné informace můžete předávat způsobem, který Vám nejlépe vyhovuje – ať už elektronicky, osobně, nebo prostřednictvím kurýra. Na Vaše dotazy obvykle odpovíme do jednoho pracovního dne a v naléhavých případech jsme k dispozici na telefonu.
Pro vedení účetnictví používáme program Pohoda od společnosti Stormware s.r.o., ke kterému máme platformu pro automatizaci a digitalizaci přijatých faktur a účtenek zn. Digitoo. Dále pracujeme s programem Premier, který obsahuje integrovaný modul pro zpracování dokladů pomocí umělé inteligence. Neustále testujeme nové a srovnatelné produkty, abychom Vám nabízeli to nejlepší řešení pro Vaše podnikání. Aktuálně testujeme např. wflow, Evalu, zaujal nás HandyBot.
Služby můžete uhradit buď bankovním převodem – faktury obsahují QR kód pro snadnou platbu, nebo hotově přímo v naší kanceláři. Fakturace probíhá zpravidla měsíčně (pro větší klienty) nebo čtvrtletně. Zálohové platby obecně nevyžadujeme, s výjimkou náročných a rozsáhlých rekonstrukcí účetnictví.
DARMONT s.r.o.
Rudolf Daněk, jednatel